Aan allles komt een eind - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Mei Yi Jong - WaarBenJij.nu Aan allles komt een eind - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Mei Yi Jong - WaarBenJij.nu

Aan allles komt een eind

Door: Mei Yi

Blijf op de hoogte en volg Mei Yi

13 Augustus 2014 | Nederland, IJmuiden

Maandag werden we om 10 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. En om kwart voor één (35 min. later dan gepland) gingen we weer met de KLM de lucht in. 's Avonds om 7 uur kwamen we aan in Nederland waar familie Leguijt op ons stond te wachten. Voor het eerst dat onze koffers wel tegelijk met ons mee waren gereisd, waarschijnlijk omdat we niet zijn overgestapt. Toen we om 9 uur thuiskwamen, was het voor ons inmiddels al 3 uur 's nachts en waren doodmoe. Ik viel dan ook meteen als een blok in slaap. Maar de volgende ochtend zaten we met zijn allen al om half 8 beneden. Verder valt de jetlag reuze mee. Toen hebben we ons hondje Max opgehaald die we drie weken hebben moeten missen. Daarna rustig de koffers uitgepakt en kwam ik er nog achter dat ik mijn zonnebril op sterkte ben verloren. En 's avonds hebben we heerlijk een bordje bieten met aardappels gegeten. Gek dat het leven daar aan de andere kant van de wereld gewoon blijft verdergaan en wij het 'normale' leventje weer oppakken. Aan alles komt een eind, zo ook deze vakantie in China. Het was een prachtige reis. Heel erg bedankt voor het lezen allemaal en vooral reactie's vond ik erg leuk!

• 13 Augustus 2014 - 14:18

Lia:

Welkom terug in ons kikkerlandje. Fijn dat jullie allemaal weer gezond en wel terug zijn. Lekker hè, dat Nederlandse eten als je 't een paar weken hebt moeten ontberen? Max zal jullie van blijdschap wel helemaal hebben afgelebberd. Hij zal daar dan wel aardig wat werk aan hebben gehad met 6 personen! Ik vond 't hartstikke leuk dat ik die prachtige reis van jullie een beetje mee heb mogen beleven en ik ben benieuwd of en wanneer jullie weer gaan. Bedankt en de groetjes aan allemaal!